Showing posts with label sterotyping. Show all posts
Showing posts with label sterotyping. Show all posts

Thursday, January 22, 2009

What black?

8 baras pehle main Newyork ke airport pe apne aik cousin ke phone # ke aasre pe utri. December ki sardiyaN zoro pe thi. Main immigration se bahir aai to sham ke 4 baj rahe the. Main ne public phone se use phone kiya to usne kaha: "Ye Christmas ka time hai....You have to wait till I come."

Mere paas koi chara nahi tha. Main wahin thand main beth gai...9 baje, 10 baje, 11 baje, 12 baje magar mera cousin nahi aaya. Ab to lagta tha airport bhi band hone laga hai. Ab mera cousin phone bhi nahi utha raha tha. Itne main aik bohat hi lamba aur itna kaala ke main ne zindagi main pehle nahi dekha tha, aik Habshi (black guy) mere paas aaya aur kaha: "I am seeing for last many hours, you are sitting here. I work here at airport. I am going home but its too cold and I am not sure, you may need help".

Meri to angrezi bhi tooti phooti thi. Main ne jese tese bataya ke meri bag ke andar address hai. Habshi ne kaha: "let me take you to this address and in case if it turns out to be a fake address, I will drop you to any hotel". Main akeli 25 saal ki Pakistani larki wese hi dari hui thi. Kuch samjah nahi aaya aur najane kiun us kaale pe bharosa ker liya. Woh mujeh address tuk le gaya. Woh building ke neeche wait kerta raha (note: he could have run away with my bags). Raat ke 2 baj rahe the. Shukar hai woh mere cousin ka hi address tha. Habshi ne mere cousin ko khub bura bhala kaha ke "How dare you left her alone at airport" ....

....Woh waqt guzar gaya....But in 8 years, I could not figure out why we desis always speak negative of blacks....... jubke mere liye to aik kala habshi hi Allah ka farishta ban ker nazil huwa...

....Aur main Pakistan tuk khandan main aaj bhi badnaam hun ke "Is ne to aate hi pehle din se kalle se chakkar chalana shuru ker diya tha"....