Thursday, January 22, 2009

What black?

8 baras pehle main Newyork ke airport pe apne aik cousin ke phone # ke aasre pe utri. December ki sardiyaN zoro pe thi. Main immigration se bahir aai to sham ke 4 baj rahe the. Main ne public phone se use phone kiya to usne kaha: "Ye Christmas ka time hai....You have to wait till I come."

Mere paas koi chara nahi tha. Main wahin thand main beth gai...9 baje, 10 baje, 11 baje, 12 baje magar mera cousin nahi aaya. Ab to lagta tha airport bhi band hone laga hai. Ab mera cousin phone bhi nahi utha raha tha. Itne main aik bohat hi lamba aur itna kaala ke main ne zindagi main pehle nahi dekha tha, aik Habshi (black guy) mere paas aaya aur kaha: "I am seeing for last many hours, you are sitting here. I work here at airport. I am going home but its too cold and I am not sure, you may need help".

Meri to angrezi bhi tooti phooti thi. Main ne jese tese bataya ke meri bag ke andar address hai. Habshi ne kaha: "let me take you to this address and in case if it turns out to be a fake address, I will drop you to any hotel". Main akeli 25 saal ki Pakistani larki wese hi dari hui thi. Kuch samjah nahi aaya aur najane kiun us kaale pe bharosa ker liya. Woh mujeh address tuk le gaya. Woh building ke neeche wait kerta raha (note: he could have run away with my bags). Raat ke 2 baj rahe the. Shukar hai woh mere cousin ka hi address tha. Habshi ne mere cousin ko khub bura bhala kaha ke "How dare you left her alone at airport" ....

....Woh waqt guzar gaya....But in 8 years, I could not figure out why we desis always speak negative of blacks....... jubke mere liye to aik kala habshi hi Allah ka farishta ban ker nazil huwa...

....Aur main Pakistan tuk khandan main aaj bhi badnaam hun ke "Is ne to aate hi pehle din se kalle se chakkar chalana shuru ker diya tha"....

6 comments:

bsc said...

This is a good one and me being a lot more than 25 yrs. I have many experiences.
Insaan her qism kay her mulk main hotay hain
mra pehla din JFK peh (came from London) flight cancelling say hua.
Qissa mukhtasar. main taxi per airport ki Holiday Inn giya sman rakhwaya aur kamra liya to yad aya kamra taxi main bhool giya tha.
Baher nikla to taxi wala (African American) intizar ker raha tha.
Insaaniat aur sharafat rang peh munhasir nahin, aur na hi mazhab peh.
Haan main nay kalon kay haathon nuqsan bhi uthaya hay.

Anonymous said...

Actually, my first day was at JFK too and was a big time disaster..and I was helped by an afro-american cab driver.

I picked up this story, from a desi couple whom I met while driving through Alabama. It was not a great neighbourhood and I commented about that. We start talking and she shared this story with me.

bsc said...

Afsos hota hay aisay musalmano per keh apni behen kay sath aisa bura sulook kiya. sharm aani chahiyay.
I mean he let this young woman suffer and suppose she had gotten into wrong hands what could have happened and would such a man ever forgive himself? It is a terrifying story and I cant believe anybody could be so stupid and criminally negligent.

Anonymous said...

Uncle - my first instant response was - "what a bastard!" - sorry for crude language but I guess bastard is a small word too

Anonymous said...

dat shuld b a lesson to all those who judge by face value...its sad.

Anonymous said...

unfortunately, we all go on in life 80% by face value....