Friday, June 27, 2008

Wa tuizzu man tasah......

Moin Akhtar Pakistan ka aik aesa unique comedian hai, jis ka koi muqabla nahi ker sakta. No one even come close to his versatility. For me, atleast in Indian subcontinent, he is 'the best'. I can watch him for hours and hours. I think, he is in show business for almost 40 years but...Moin Akhtar ki shayed hi koi aesi performance hogi jisko dekh ker kisi ne ye kaha ho ke - he performed below expectation.

Kuch dinon pehle, Moin Akhtar ka TV per aik interview suna. Us interview main, us ki aik baat sun ker mujhe bara taajub huwa. Us ne kaha ke: "itne barson baad bhi, aaj bhi kisi show se pehle uske haat paun aese hi thande par jaate hain, jese pehla show ho. Aur woh kone main jake dua maangta hai ke ya Allah ! izzat rakhna".

Jub tuk insaan apni izzat aur zillat ke liye Allah se darta rahe, Allah use izzat aur kamyabi deta hai. Jis din kisi ke dil main ye khayal aaya ke, mujhe apna kaam sub se achha aata hai and I am master of my work - bus wahin se uska zawal shuru ho jata hai !!

Think everyday in your career as your first day and be humble !


"Say O Allah. Lord of Power, Thou givest power to whom Thou pleasest, and Thou strippest off power from whom Thou pleasest: Thou enduest with honour whom Thou pleasest, and Thou bringest low whom Thou pleasest: In Thy hand is all good. Verily, over all things Thou hast power" (3:26)

2 comments:

bsc said...

I could'nt agree more. I think he is the best commediene I have come across on TV and other stage performances etc.

Anonymous said...

For sure, he is....