Friday, July 12, 2019

Aehsan aur shar - 2

(As Aly asked: Does it mean, we stop doing charity and helping out others?)

I always tell my scientific minded curious son that life is full of paradoxes, and joy is to live through it and try to solve it.


Ye bhi life ka aik ajeeb paradox hai ke: "Jis pe aehsan karo, us ke shar se bacho"

I pondered on this for many years. I think this is due to one or combination of many reasons.

1. Shayed hum jab kisi pe aehsan kerte hain to - nafsiyati tor pe chahte hain ke woh hamara aehsan-mand ho - aur jab ye 'expectation' poori nahi hoti - to choti si baat bhi baRi lagti hai

2. Jab hum kisi pe aehsan kerte hain - to woh 'out of the way' ja ker, 'overboard' ho ke hamare aehsan ka badla chukana chahta hai - aur is gaRbaR main hamara nuqsan ker bethta hai.

3. Hum murawwat main kisi pe aehsan kerte chale jaate hain aur Aehsan lene wale ko aadat ho jaati hai - aur jab hum wahi ya wesa hi aehsan nahi ker paate - to woh bhaRk jaata hai

4. Kuch log hote hi kamine hain - jese kehte hain: Jin ki fitrat main ho dasna dasaa kerte hain

Main ne ye bhi seekha hai ke: aehsan ker ke dur ho jao!

Charity should continue though!!


5 comments:

bsc said...

Agree with your comments
Unfortunately even the best may be affected by this weakness
I had thought of another saying but did not write it because it is different
Badhaao na apas men ulfat ziyada mubada keh ho jaiay nafrat ziyada

zindagi ki diary said...

Wah kiya khubsurat baat hai

Badhaao na apas men ulfat ziyada mubada keh ho jaiay nafrat ziyada

Abid Hussain said...

I've managed to not keep expectations from others at all even when I did good with them. I don't know how healthy it is socially but it works for me.

On the otherhand, if someone does good with me, I fall for the case that you mentioned where I want to do good to them too. I hope I haven't caused any harm till now but now I need to think about most of the such instances again.

Aly said...

Sir,

bohat zabardast explanation. it has given me things to consider and a new perspective.

Shukriya post ka. and good luck for your doctorate :) yeh bhi inspire karta hai kay mujhay bhi kuch sochna chahiye, is baray mein.

mystic-soul said...

Abid Hussain bhai... Thank you for taking time and post a comment. It means a lot to me.

Aly..I am glad my input helped!